Ms Right;
About Affies Diary Follow Older Post Newer Post


Lagu untuk karya-karya Nurul
Hi hi hi! Assalammualaikum! Berdirinya Nurul (duduklah), di sini untuk... makan. Guraulah. Ariana Rose... tak sabar tunggu episod yang Adam bukak purdah Ariana. Jangan terpeluk nanti sudah! Mesti Adam terkejut! Nurul tak sabar beli novel The Wedding Breaker! So sweet Adam and Ariana. 

Straight to the point. Nurul tulis tentang lagu bukan? Mempersembahkan...

Miss Right Television 

Tajuk : Terukir Di Bintang

Jika engkau minta intan permata
Tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang
Dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia
Akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu
Pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu
Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu
Hati ini bukan milik ku lag
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu
Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu
Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu

Jangan Kau Pilih Aku

Tajuk : Sebulatnya

Tiada tangisan aku titiskan keringat airmata ku
Manakah silapku nyatakan satu persatu inginku tahu
Bukannya aku salah tafsiri (tak pernah aku mengkhianati)
Mengapa kamu buat begini (tak pernah aku hilangkan diri)
Apakah makna engkau mendua (tiada punca hancur segala)
Aku senantiasa setia (tolonglah percaya)
Aku yang bodoh, aku yang buta
Prcayakan mu sebulatnya
Lihat mereka terpedaya
Percayakanmu sebulatnya
Bukan kerana ku sengaja meninggalkan mu
Kau sempurna untukku, untukku
Tapi kini kau salah tafsiri (mengapa engkau mengkhianati)
Salahkah aku buat begini (mengapa engkau hilangkan diri)
Tiada maknaJadi apakah punca segala (aku senantiasa setia)
Aku tak percaya
Cukuplah katamu
Yang betulnya hanya kamu
Cukuplah siksamu
Yang pernah sakiti muHati telah luka
Di atas luka dan luka
Di dalam tak disangka
Tertanam dendam yang lama
Mulalah meraba
Mencari jalan semula
Jalan yang bercahaya
Kembalilah padaNya

Kalau nak lirik lagu tu, dipersilakan copy. Nurul tak kisah. Tapi kena beritahu kat comment. Beritahu link blog (kalau ada).


f
Bonjour!


Hello , guests . Welcome. Happy reading! . Short welcome message okay ^^